X

Преди лягане: 7 гряха срещу красотата, които всяка от нас допуска

от в 15:20 на 04.06.2015 в Красива дама | Съвети


Преди лягане: 7 гряха срещу красотата, които всяка от нас допуска

Преди лягане: 7 гряха срещу красотата, които всяка от нас допуска

Всяка от нас би могла да се “похвали” с няколко лоши навика, с които не може да се раздели. Всички знаем, че докато спим възстановяваме силите си за новия ден, организмът ни се обновява, почива си и се разкрасява. Ако избегнете греховете, които сме посочили в тази статия, сутрин ще се събуждате отпочинали и с гладка като на бебе кожа. Промените, които ви съветваме да направите са малки, но пък резултатите от тях са невероятни.

1. Лягате си твърде късно.

На всички не ни достига времето и често оставаме до късно, за да се видим с приятели, да свършим нещо допълнително или пък да изгледаме последния нашумял филм. Рядко обаче си даваме сметка каква цена реално плащаме затова.  Късното лягане води до червени и подпухнали очи на сутринта, раздразнителност и повишаване на нивата на стреса. Що се отнася до красотата, тук със сигурност можем да споменем подпухналост, неравномерен тен и торбички под очите. Имайте предвид, че късното лягане обикновено води и до повишаване на апетита. Какви са нашите съвети? Стремете се да си лягате по едно и също време всеки ден. Освен това трябва да знаете, че сънят преди полунощ е два пъти по-възстановителен от този след полунощ.

2. Не премахвате грима си и сутрин не почиствате кожата си

Сигурни сме, че ви е втръснало от това правило, но то наистина е едно от най-важните. През деня върху лицето ви се полепват всякакви нечистотии, които се превръщат в чудесно леговище за бактериите. Ако не почистите добре грима си, ще разпространите тези бактерии и по възглавницата си, дори и да няма видими следи върху нея, следващите нощи отново ще бъдете изложени на въздействието им. От изключителна важност е да почиствате лицето си и сутрин. Колкото и често да сменяте спалното си бельо и да чистите вкъщи, в съвременния живот, който водим, е невъзможно да обитаваме достатъчно чиста среда. Особено, ако живеете в града. Ако искате кожата ви сутрин да бъде свежа и отпочинала, подарете и подобаващо почистване сутрин и вечер.

3. Разцъквате Фейсбук от телефона си преди лягане.

Много е важно да избягвате работата на компютър, гледането на телевизия и четенето от електронни устройства поне час преди да заспите. Научно доказано е, че светлината от техните екрани пречи на отпускането и настройването за пълноценен сън.

4. Връзвате косата си твърде стегнато.

Твърде пристегнатата опашка може сериозно да увреди косата ви. Вероятно сте усещали негативния ефект от нея, ако сте прекарали цял ден с вързана коса. След това е много вероятно да ви боли главата. Оставете и косата си да почива през нощта, докато спите. Добре е да инвестирате и в хубави сатенени калъфки, които ще предпазват косата ви докато се въртите през нощта. Те имат и още едно прекрасно приложение, предотвратяват появата на бръчки!

5. Пропускате вечерното миене на зъбите. 

По този начин не само давате поле на изява на лошия дъх сутрин, но и позволявате на всичката храна, която сте консумирали през деня, да се развихри в устната ви кухина.  Всички знаем до какво води това – неприятни кариеси.

6. Забравяте за окоолочния си контур.

Често забравяме за зоната около очите, което е една от най-чувствителните по цялото ни тяло. Обикновено се сещаме, че върху нея не трябва да поставяме обикновен крем или пък маска, но забравяме, че тя изисква специфична грижа. Задължително употребявайте продукти предназначени за тази специфична зона.

7. Спите в прекалено топло помещение.

Щом заспим, тялото ни автоматично се опитва да превключи на отпочиваща програма и понижава температурата си, това е невъзможно да стане, ако спите в прекалено топло помещение. Затова и се будите от топлината или пък не можете да спите добре, когато е горещо. Освен това жегата дехидратира и е много възможно да се събудите жадни и със суха и неотпочинала кожа.



Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.