X

ТОП съвети как да останеш стройна през есента

от в 13:52 на 03.10.2013 в Здраве и спорт | Диети


ТОП съвети как да останеш стройна през есента

ТОП съвети как да останеш стройна през есента

Не обръщай гръб на здравословното хранене през есента. През студените месеци се трупат най-лесно излишни килограми, тъй като все по-често посягаме към сладките изкушения. Ето на кои храни да наблегнеш през есента.

Ябълки


Хранителните вещества, намиращи се в ябълките, могат да попречат на резките промени на кръвната ти захар и да намалят риска от различни хронични заболявания. През есенните месеци можеш да откриеш този плод в разнообразни сортове. Вместо шоколад, хапни една ябълка. Така няма да страдаш от проблеми с обмяната на веществата. 

Круши


Последните проучвания показват, че кората на крушите съдържа най-малко три до четири пъти повече фитонутриенти фенолни съединения. Тези фитонутриенти включват антиоксиданти, противовъзпалителни флавоноиди и потенциално противоракови фитонутриенти като канелени киселини. А и са толкова вкусни и сочни, нали?!

Тиква


 

Тиквата съдържа уникални хранителни вещества, които са важни за твоето здраве. Тя е една от най-добрите алтернативи за есенното ти хранене. Тиквата ще снабди организма ти с целулоза и пектин, а ти знаеш от какво значение са те за стройната ти фигура.

Зеле


Този свеж и полезен зеленчук понижава холестерола и е богат на фибри. Хапвай зелева салата ежедневно. Тя ще те предпази от преяждане и ще ти помогне да запазиш килограмите си от лятото.

Диви гъби

Гъбите помагат за понижаване на кръвната захар, контрол върху теглото, устойчивост на организма. Те също така съдържат основни хранителни вещества и антиоксиданти, от които се нуждаеш.

Нар


Те са "перлата на есента". Наровете са богат източник на разтворими и неразтворими диетични фибри. Също така съдържат голямо количество витамин С.

Кореноплодни зеленчуци


Хапвай моркови, ряпа, цвекло. Цвеклото съдържа толкова много фолиева киселина, витамин C и магнезий, че не бива да го пренебрегваш.

Разбира се, не става въпрос само за това какво ядеш през есента, но и как поддържаш здравето си изобщо. За да изглеждаш свежа и стройна, трябва да вършиш и правилните неща. Много жени се депресират през този сезон, усамотяват се и се застояват пред телевизора. Мрачното и дъждовно време не гали самочувствието и настроението ти, но ти не му се давай. Опитай се да запазиш активността си от летните месеци. Продължи да спортуваш, да се срещаш с приятели, да се забавляваш. Търси алтернативни начини да прекарваш добре времето си. Следи и калориите, които поглъщаш ежедневно. Не е лошо да се мериш на кантар няколко пъти в седмицата, за да вземеш мерки, ако има неприятна промяна. Не забравяй да пиеш много вода, както правеше през лятото. През летните месеци несъзнателно постоянно посягаме към бутилката с вода и правим точно обратното през по-хладните месеци. Водата ще запази хидратацията на кожата ти, сияйния вид на тена ти, копринената ти коса.   

С нашите препоръки вярваме, че няма да се откажеш от спорта и диетата си, само защото вече не е лято. Нали?!



Теми   дъвети | есен | тяло | фигурна

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.