X

Военен треньор споделя как да влезете във форма

от в 10:35 на 06.06.2017 в Здраве и спорт | Спорт


Военен треньор споделя как да влезете във форма

Военен треньор споделя как да влезете във форма

Скот Евенет е бивш военен от Австралия, който в момента е фитнес треньор и бодибилдър. Днес ще ви представим неговата философия за това как се отслабва ефективно и как да влезете в отлична форма.

Според Евенет най-голямата заплаха за вашето фитнес развитие сте самите вие, а не нещо около вас: „Упражненията са физическо и психическо предизвикателство, за това няма спор", казва Евенет. "Но трябва да поемеш отговорност и да спреш с извиненията – двубоят е между теб и теб. Поемете отговорност за действията си. Забравете за мотивацията, нужна ви е дисциплина. Ако нямате дисциплина, ще ви липсва постоянство във всичко, което правите.“

Самият Евенет притежава огромно количество дисциплина. Той плува, катери се, кара колело, вдига тежести и е включил в тренировките си най-различни дейности. Евенет насърчава клиентите си да направят същото: „Трябва да повишиш способността на тялото си да издържа на болка, и да го научиш да се чувства комфортно, когато му некомфортно. Опитайте се да вдигате и да носите странни предмети, правете тренировки за бързина и ловкост, правете упражнения за цялото тяло и излезте от комфортната си зона“.

Ето какво съветва Евенет:

Как да останете мотивирани:

* Да давате най-доброто от себе си е най-малкото, което трябва да очаквате. Започнете да вярвате в целите си.

* Поемете отговорност за действията си и спрете с извиненията. Борбата е вътре във вас.

* Дисциплината е по-важна от мотивацията. Ако нямате дисциплина, ще бъдете непостоянни във всичко, което правите.

* Трябва да повишите способността на тялото си да издържа на болка и да се чувства комфортно, когато му некомфортно

* Правете упражнения за цяло тяло. Включете в плана си различни видове тренировки.

* Подчините ума си. Тялото ви е способно да извърши неща, които умът не може да си представи.

* Не подценявайте диетата си. Забравете за простите въглехидрати, рафинираната захар и алкохола.

С какво да се храните:

* Морска храна и пилешко

* Авокадо

* Фъстъчено масло

* Яйца

* Много зеленолистни зеленчуци

* Сладки карофи

* Ориз басмати

* Кокосово масло и протеинови шейкове

Какво да избягвате:

* Алкохол (може да си го позволите, когато има повод)

* Рафинирана захар

* Газирани напитки

* Енергийни напитки

* Прости въглехидрати

* Бърза храна

* Продукти с нискамасленост

* Преработена храна

* Зеленчуковите масла

 

Ако искате да имате страхотни плочки, ще трябва да се фокусирате върху диетата си: „Може да тренирате по най-добрата програма в света, но ако диетата ви не струва, същото ще се отнася и за плочките ви“.

И въпреки че всеки може да отслабне и да влезе във форма, темповете са различни: „Няма две еднакви тела. Можете да сте мезоморф (хора с ясно изразена мускулатура, широки рамене, широки длани, къси пръсти, големи предмишници и прасци), ектоморф (хора със среден до висок ръст, издължени мускулести фигури и нисък процент подкожни мазнини) или ендоморф (ниски до средни на ръст с масивна костна структура, ясно изявена мускулатура и умерен до висок процент подкожни мазнини), а формата ви диктува темпото, с което можете да натрупате мускули и да свалите мазнини. Трябва да се научите да слушате тялото си, да извличате информация от него и да нагодите диетата си според неговите нужди.“

Ако искате да имате убийствени плочки, не правете стотици коремни преси и забравете за машините, които ви обещават плочки, вместо това включете гимнастика в тренировката си, както и упражнения за цялото тяло. Такива упражнения предизвикват по-бързото изгаряне на мазнините и с тях се трупа повече мускулна маса.

И накрая не бива да забравяте за ума и нагласа ви: „Започнете да вярвате в себе си, променете отношението си и ще постигнете целите си. Вашето тяло и вашият ум са еднакво важни, затова трябва да ги тренирате паралелно.“



Теми   отслабване | тренировки | фитнес

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.