X

11 хитри трика, с които ще останете мотивирани и няма да се откаже от фитнеса след 1 месец

от в 09:00 на 21.11.2017 в Здраве и спорт | Спорт


11 хитри трика, с които ще останете мотивирани и няма да се откаже от фитнеса след 1 месец

11 хитри трика, с които ще останете мотивирани и няма да се откаже от фитнеса след 1 месец

Искате да влезете във форма, но вечно отлагате първия си ден във фитнеса? Обещавате си, че ще започнете от понеделник, от следващия месец, от началото на новата година и никога не се получава?

Започвате да тренирате, но много скоро се демотивирате и се отказвате? Ако сте отговорили с „да“ на поне един от тези въпроси, то може би имаме няколко трика за вас, които ще ви помогнат да превърнете спорта в навик и по този начин да промените живота си.

1. Не мислете за началото

Началото винаги е най-трудно, затова не се плашете. Не се притеснявайте, че не сте във форма, че не можете да правите всички упражнения, че се изморявате по-бързо. Някои хора просто не са атлети по рождение, но с упоритост много скоро ще започнете да виждате резултатите. И недейте да си втълпявате, че другите във фитнеса ви заглеждат и ви се подиграват, защото не сте във форма. В крайна сметка всеки е тръгнал отнякъде.

2. Превърнете го в игра

Ако спортът не ви е на сърце, може би трябва да промените начина, по който разсъждавате. Превърнете ходенето на фитнес от досадно задължение в игра. Вземете един календар и отбелязвайте дните, в които сте били на фитнес, можете да си пишете и различни коментари за всеки ден. Идеята е да не пропускате тренировка. Ако пък ще тренирате вкъщи, има много приложения за телефон с програми за всеки ден. В Youtube ще намерите и едномесечни програми за най-различни спортове с включен календар. Превърнете тренировките в предизвикателство към самите вас и ще видите как ще започнете да тренирате по-редовно.

3. Купете си готин екип за тренировка

Красивите дрехи определено ще ви мотивират и ще ви вдъхнат увереност. Според едно проучване червеният екип увеличава шансовете ви за успех.

4. Изберете зала, която е близо до дома ви

По този начин ще избегнете извиненията от рода на „времето е лошо“, „транспортът е нередовен“, „ще отида утре, защото днес не ми се ходи чак до там“ и т.н. Друго си е фитнесът да е в квартала ви и ако усетите прилив на енергия, след 10 минути вече да сте в залата.

5. Създайте си необходимата атмосфера

Ако слушате любимата ви надъхваща музика, това ще подобри настроението ви и ще ви зареди с приятни емоции. Ако тренирате с настроение, вече сте на половината път от успеха.

6. Купете си абонаментна карта за 3 месеца

Вместо да плащате за всяко посещение, вземете си карта за три месеца. По този начин ще чувствате нуждата да я оползотворите, иначе ще бъдете прецакани. С други думи – алчното човече във вас ще ви мотивира да тренирате по-често. Можете да си вземете и карта за една година, но ние ви съветваме да вървите с малки крачки и първо да започнете с три месеца.

7. Съставете си план

Направете си график с посещенията ви във фитнеса, опишете какво, по колко и кога ще го правите. Това ще ви помогне да останете по-мотивирани и ще внесе ред в посещенията ви във фитнеса. Освен това няма да се чувствате толкова объркани, когато отидете за първи път.

8. Пригответе чантата си за фитнес предварително

По този начин ще избегнете извиненията от сорта на „Мързи ме тепърва да събирам всичко необходимо“.

9. Обърнете се към личен треньор

Добрият треньор е точно от това, което имате нужда. Той няма да ви позволи да се размотавате по време на тренировка и ще ви даде съвет какви упражнения да правите и как да ги правите.

10. Наградете се в края на месеца

Накрая на месеца, ако сте спазили графика си, наградете се с някакъв подарък, независимо дали малък, или голям, защото сте си го заслужили. Можете да внесете игрови елемент и в тази точка. Изберете някаква награда предварително (нещо, с което да се поглезите, но от което нямате належаща нужда) и си го купете само ако сте ходили на фитнес редовно.

11. Намерете човек, който да ви мотивира

Въпреки че би трябвало да ходите на фитнес заради вас самите, малко външна мотивация няма да навреди. Намерете приятелка на вашето фитнес ниво, с която да тренирате заедно. Важно е и двете да сте мотивирани, за да не се окаже, че тичането в парка се превръща в разговор на някоя пейка.

Потърсете мотивация и в любимия си. Представете си колко по-секси ще бъдете, колко по-пламенна ще е любовта ви и може би какви невероятни пози ще можете да включите в сексуалния ви живот, ако влезете в отлична форма. Най-добре би било и двамата да ходите на фитнес и да се подкрепяте един друг. В крайна сметка любовта е един от най-силните стимули.



Теми   здраве | мотивация | спорт | фитнес

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.