X

14 тайни от диетолозите на звездите, които ще ви помогнат да влезете във форма още сега

от в 09:00 на 25.10.2017 в Здраве и спорт | Полезни храни


14 тайни от диетолозите на звездите, които ще ви помогнат да влезете във форма още сега

14 тайни от диетолозите на звездите, които ще ви помогнат да влезете във форма още сега

Повечето знаменитости имат стройни и стегнати тела. Някои успяват без проблем да се поддържат във форма, докато други трябва да се вземат в ръце, за да се отърват от излишните килограми. Всички те, по правило, се допитват до съветите на диетолози и треньори, които познават много професионални трикове. Днес решихме да ви разкрием тайните на специалистите, с които е възможно да постигнете отлични резултати у дома:

1. Откажете се от яйцата на закуска

Знаете ли, че организмът ни много трудно преработва яйчения белтък сутрин? Ето защо само няколко часа след като сме хапнали отново изпитваме глад, а ръцете ни сами посягат към сладки неща, които бързо да запълнят енергийните запаси. Запомнете - омлетът и пържените яйца трябва да бъдат отложени за втората половина от деня.

• Предразположеният към напълняване Чанинг Тейтъм прекарва във фитнеса по 3 часа всеки ден, за да поддържа тялото си в перфектна форма, като също така се придържа към здравословното хранене, въпреки че има слабост към фастфууда.

2. Започнете деня не с кафе, а с чаша топла вода с лимон

Лимоните допринасят за здравето на черния дроб, тъй като в тях има много различни ензими и витамин С. Топлата вода разхлабва червата и насърчава пълното прочистване. Най-често количеството на лимонов сок във водата зависи от теглото на човека: от четвъртинка до цял плод. Съветваме ви да бъдете внимателни -  този метод е подходящ само за хора, които нямат проблеми със стомаха.

• За да стане супергерой, актьорът Крис Прат прекарва половин година на строга ниско въглехидратна и безалкохолна диета, като всеки ден отделя поне 4 часа за тренировки.

3. Пийте смути, а не сокове

Смутитата дават на тялото енергия за по-дълго време, при това съдържат малко калории. Те помагат за регулиране на нивата на кръвната захар. Това е така, заради освобождаването на ценните вещества при смилането на плодовете и зеленчуците, които се абсорбират напълно от тялото. Друго важно правило, което трябва да спазвате, е да пиете на малки глътки, като дъвчете, в противен случай ще се сдобиете с подут стомах.

• Певицата Фърги винаги се е отличавала с елегантна фигура, но след раждането, трябваше да положи доста усилия, за да си върне предишната форма. Резултатът е постигнат чрез ежедневни кардио тренировки, джогинг и правилно хранене.

4. Не приемайте големи количества протеини

За много хора, които искат да отслабнат и да поддържат теглото си, протеинът се превръща в основна част от диетата. Но помислете - може би трябва да преразгледате менюто си, защото използването на големи количества протеин има лошо въздействие върху черния дроб.

• За да получи поредната желана роля, Дрю Баримор се сбогува с излишните сантиметри от талията си. Актрисата дава предимство на правилното хранене. Дрю се занимава с гореща йога, прави дълги разходки и дори посещава уроци по танци в стил хип-хоп.

5. На всеки 10 дни променяйте типа упражнения

Чували ли сте, че мускулите ви свикват с едно и също натоварване и така става по-трудно да получите резултата, към който се стремите? За да постигнете максимален ефект от тренировката, е препоръчително на всеки 9-10 дни да променяте типа на упражненията, в съответствие с вашата програма. Основно внимание обърнете на помощните мускулни групи: това позволява на тялото да не трупа мускулна маса, а да изглежда сексапилно и женствено

• След дълга пауза в кариерата си, Бритни Спиърс успешно се завърна на сцената. Днес Бритни тренира 3-4 пъти седмично, като заниманията ѝ продължават около 40 минути. Тя обръща много внимание на кардио натоварването и на тичащата пътечка. Певицата промени и начина си на хранене: диетата ѝ стана по-разнообразна, съобразена с натоварването ѝ.

6. Тренирайте сутрин

Повечето хора предпочитат вечерните тренировки, но вие по-добре забравете за тях. Или поне ги сведете до минимум, тъй като в противен случай ще получите обратния резултат: растежът на мускулите ще се забави поради липсата на хранителни вещества.

• Перфектен пример е певицата Кристина Агилера, която за пореден път успяа да победи наднорменото тегло. Тя напълно се отказва от вредните продукти, като всяка нейна сутрин започва с джогинг, след това 90-минути потене във фитнес залата, а понякога и йога. 

7. Не се увличайте по енергийните напитки и протеиновите барчета

Все още ли смятате, че вашето барче се състои от протеини? А какво ще кажете за това, че вкусът му напомня по-скоро на шоколад или бисквитка, отколкото на нещо полезно? Със сигурност има захар и може би малко пречистен белтък с лошо качество. Но барчето не може да се сравнява с полезната риба, нетлъстото пилешко, яйцата или ядките... Многото енергийни напитки пък съдържат голямо количество захар и натрий, а в някои има дори и кофеин, който може да попречи на храносмилането. Разбира се, те предизвикват рязък прилив на енергия, но също така и бърз спад впоследствие.

• Актьорът Джон Хил успя да отслабне с цели 40 килограма! Основната му мотивация бимото момиче, а пълният отказ от алкохол, фастфуд, газирани напитки и сладкиши, се превръща в неговия най-голям съюзник в тази мисия. Сега Джон води здравословен начин на живот и спортува редовно.

8. Планирайте менюто и тренировките си

Много по-добре е да се придържате към определен хранителен план за седмицата, отколкото да се мъчите с диети. Например, ако искате да вечеряте в ресторант, си струва да разгледате предварително какво ще изберете да похапнете по-късно: въглехидрати или протеини. Например, ако искате пиле - изберете пиле и броколи, а не пиле с картофи.

• Зак Галифианакис показа отличен резултат в борбата с излишните килограми. Това струваше много усилия на художника, защото трябваше да изостави любимата си бърза закуска и алкохолни напитки. Днес Зак сам се хвали, че често ходи пеша и е заменил асансьора със стълбите. 

9. Изберете интензивни тренировки

Тренировките с висока интензивност засилват метаболизма. Но преди да преминете към тях е добре да посетите лекаря си и да се уверите, че ускоряването на сърдечната честота няма да ви навреди. Ако всичко е наред, определете максималния си сърдечен ритъм. За да направите това, трябва да извадите възрастта си от 220 и да умножете резултата с 0,7 за начинаещи и 0,75 за по-опитни в спорта.

Най-подходящите упражнения за "повишаване" на пулса са следните: едноминутно тичане по движеща се с висока скорост бягаща пътека, скачане на въже или бягане на място, може да добавите и кикбокс. Кардио тренировките е добре да изпълнявате на празен стомах сутрин, когато е идеалното време за горене на мазнини.

• За ролята на Тор, Крис Хемсуърт се готви цели шест месеца. За да изгради мускули, актьорът се фокусира върху силовите тренировки, както и върху високо протеиновата храна (месо, пиле, яйца), протеинови шейкове, непреработени въглехидрати. Крис постоянно изчислява калориите и количеството мазнини, протеини и въглехидрати, които приема. И резултатът не закъснява!

10. По-добре 15-минутни тренировки на ден, отколкото нищо

Разбира се, пълноценните тренировки дават най-добър резултат. Но ако нямате достатъчно време, редовните 15-минутни тренировки също могат да ви доближат до желаната фигура.

Съветваме ви да пиете около половин литър вода преди и след тренировка. Не пропускайте и закуската - тя трябва да бъде най-калоричното хранене за целия ден.

• Кели Озбърн никога не е била слаба, но изглежда, че наскоро ѝ омръзна и тя се зае с тази дълго чакана помяна. Първата точка в борбата бе отказът от фастфуд. Също така, Кели рязко намали консумацията на макарони, бял хляб и захар. Редовните уроци в тренажор с инструктор доближават все повече звездната наследница на Ози до хубавото и стегнато тяло.

11. Яжте повече фибри

Използвайте най-малко 5 грама фибри във всяка порция, която ще помогне на тялото ви да забави усвояването на захарта. Жена до 50 години трябва да консумира 25 грама фибри на ден, а мъж до 50 години - 38 грама. 

• След бременността Айшвария Рай не може дълго време да възвърне предишната си фигура. Но все пак актрисата успява да наложи волята си и да постигне огромен резултат. Тя нарича своята диета „тайната за стройна фигура”, като в менюто ѝ отсъства месото, за сметка на морската риба, зеленчуците, плодовете, ориза и ядките. Актрисата обожава подправките, известни с това, че помагат в горенето на мазнините.

12. Здравословна бърза храна

За съжаление, ние невинаги имаме възможност да подготвяме храната си бързо и качествено. В такива случаи си струва да имаме запас от полезни заготовки, които могат да се комбинират с пресни зеленчуци и плодове. Например зърнени храни, които могат да се комбинират със свежи съставки.

• Адел споделя, че новата ѝ фигура е резултат от редовни занимания със спорт. Промените засягат и храненето: певицата се опитва да не яде мазни, пикантни и богати на въглехидрати храни, а също така е изключила захарта от менюто си.

13. Правете гимнастика, при тива без да ставате от леглото

Какво мислите за идеята да лежите и едновременно с това да пъвате и отпускате коремните си мускули? Идеално за дните, в които ви помързява! Не бързайте и не забравяйте да дишате правилно. Повторете 10-15 пъти. След това опънете мускулите на прасеца, 15 пъти бързо и 15 пъти бавно. Тези упражнения спомагат да се ускори метаболизмът и е добре да бъдат изпълнявани всяка сутрин.

• Джанет Джаксън знае много ефективни начини за отслабване и именно благодарение на тях за кратко време успява да се приведе в невероятна форма. Основен акцент певицата поставя върху редовното и активно спортуване: 45 минути на ден, 5 дни в седмицата. Джанет не е поддръжник на диетите и предпочита изключително здравословната храна.

14. Не се доверявайте на обезмаслени храни

Съветваме ви да премахнете от диетата си храни, които са с ниско съдържание на мазнини или напълно обезмаслени. Избягвайте и онези, на чийто етикет е написано, че в тях има малко или няма почти никаква захар. В такива продукти липсват много хранителни вещества и трудно биват усвоявани от организма.

• След филма "Дневникът на Бриджит Джоунс" на Рене Зелуегър ѝ се налага да отслабне. Актрисата спазва диетата на Аткинс, чиято същност е в това да се ограничат въглехидратите и да се обърне по-голямо внимание а протеините. Рене яде често на малки порции и пие по 2 литра вода на ден. От тренировките актрисата е фен на сутрешния крос, плуването, колоезденето и йогата.



Теми   диетолози | здраве | полезни храни

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.