X

30-дневно предизвикателство: Да влезем във форма след празниците

от в 09:00 на 02.01.2016 в Здраве и спорт | Спорт


30-дневно предизвикателство: Да влезем във форма след празниците

30-дневно предизвикателство: Да влезем във форма след празниците

Вълшебните дни на Коледни и Новогодишни празници отминаха и вече няма накъде да бягаме и да се крием. Време е да се замислим как най-бързо да възвърнем формата си. Ако и ти все още не си се отървала от онези няколко излишни натрупани килограма през празничните дни, то не се притеснявай! Dama.bg отново ще ти подаде ръка и ще ти помогне да се сдобиеш с мечтаните секси и стегнати коремче, дупе и бедра, по които мъжете толкова много си падат!

Екипът ни ти е подготвил много бърз и изключително ефикасен едномесечен график, с който да преобразиш и стегнеш дупето и корема си, а също и да изваеш секси бедрата, за които винаги си мечтала. Единственото, което изискваме от теб е да посветиш този един месец на... малко коремни преси и клекове.

Точно така – доказано клекът е най-ефикасното упражнение за оформяне на мечтаното от много дами бразилско дупе. Той сериозно натоварва бедрата и седалищните мускули и е също толкова ефикасен както за активно спортуващите, така и за жените, които нямат достатъчно време за фитнес. От друга страна пък са коремните преси, с чиято помощ ще успееш да оформиш и стегнеш областта на корема и талията си.

Представяме ти страхотната ни програма за влизане на форма след празниците, която ще ти отнеме по-малко от половин час на ден, но резултатите й са впечатляващи:

Как да изпълняваш правилно коремните преси

Как да клякаш правилно

 

 По време на предизвикателството е добре да увеличиш приема на вода (поне 2 л дневно), да похапваш повече плодове и зеленчуци, и се опитай да изключиш хляба, пърженото, мазното, сладкото и газираното. Разбира се, можеш да си позволиш някое и друго изкушение например само през уикенда, но в умерени количества. За максимален ефект ти препоръчваме да комбинираш с други от нашите предизвикателства. Обещаваме ти, че с помощта на тези 3 прости упражнения, ще постигнеш зашеметяващи резултати само за месец. Сега е моментът да се погрижиш за себе си. Спазвай броя повторения и не пропускай почивните дни!

Изтегли и разпечатай програмата оттук, за да отбелязваш по-лесно докъде си стигнала. Е, приемаш ли предизвикателството ни? 



Теми   празници | предизвикателство | спорт

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.