X

30-дневно предизвикателство за здрав и стегнат корем

от в 17:45 на 09.07.2015 в Здраве и спорт | Спорт


30-дневно предизвикателство за здрав и стегнат корем

30-дневно предизвикателство за здрав и стегнат корем

Сезонът на летните отпуски е в разгара си и вече няма накъде да бягаме и да се крием. Време е да се замислим как най-бързо да влезем във форма за почвката си на морето. Ако и ти все още не си се отървала от онези излишни няколко килограма в областта на корема, не се притеснявай! Dama.bg отново ще ти подаде ръка и ще ти помогне да се сдобиеш с мечтаното и секси стегнато коремче, по което мъжете така си падат!

Екипът ни ти е подготвил много бърз, не толкова лесен, но за сметка на това изключително ефикасен едномесечен график, с който да преобразиш и изваеш секси корема, който винаги си искала. Ако обаче ти е писнало от коремните преси и искаш да опиташ нещо различно, то нашето предизвикателство е точно за теб! Единственото, което изискваме от теб е да посветиш този един месец на... планка. В превод думата означава "дъска", а самото упражнение изисква да имаш контрол върху цялото тяло – особено върху корема, дупето и раменния пояс. То сериозно натоварва именно тези зони, като идеята на самото предизвикателство е всеки ден да увеличаваш времето за изпълнение, като това би бил сигурен знак, че силата на коремната ти мускулатура нараства постоянно, а ти ставаш все по-издръжлива. 

Как да изпълняваш правилно планка

Заеми положение за лицева опора, само че вместо на длани, застани на лакти. Важно условие за правилното изпълнение е лакътните ти стави да бъдат сгънати на 90 градуса и да са поставени точно под раменете ти. Сега стегни дупето и корема и започни да засичаш времето. Опитай се да държиш горната част на торса в хоризонтално положение, като не позволяваш на кръста ти да пропада надолу или да се извива прекалено много нагоре. Задръж колкото време е необходимо. Не забравяй преди да започнеш да загрееш добре, за да не се контузиш!

По време на предизвикателството е добре да увеличиш приема на вода (поне 2 л дневно), плодовете и зеленчуците, и да се опиташ да изключиш хляба, пърженото, мазното, сладкото и газираното. Разбира се, можеш да си позволиш някое и друго изкушение например само в неделя, но в умерени количества. За максимален ефект може да комбинираш с други от нашите предизвикателства.

Изтегли и разпечатай програмата оттук, за да отбелязваш по-лесно докъде си стигнала.

Е, приемаш ли предизвикателството ни? Ако да, то присъедини се и към групата на спортуващите дами във Facebook, където заедно можем да обсъждаме напредъка си и да споделяме полезни съвети и идеи, свързани със спорта и здравословното хранене!

 



Теми   корем | предизвикателство | спорт

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.