X

4 съставки, които да добавите към салатата си, за да бъдете сити до вечеря

от в 10:25 на 07.02.2017 в Рецепти | Свободно време


4 съставки, които да добавите към салатата си, за да бъдете сити до вечеря

4 съставки, които да добавите към салатата си, за да бъдете сити до вечеря

Всички знаем, че най-добрият обяд е купа с голяма салата, но често я пропускаме просто защото не може да ни засити. Ако имате навика да си приготвяте обяд за офиса, ви съветваме да добавите тези четири съставки и ви гарантираме, че няма да ви се хапва чак до вечеря. 

За да бъдете сити, е необходимо салатата ви да съдържа протеини, полезни мазнини и въглехидрати. 

Добавете тези 4 съставки и готово:

1/4 чаша зърнени култури, като например киноа, тя съдържа въглехидрати, фибри и протеин.

1/4 авокадо - то също съдържа въглехидрати, фибри и протеин

1/4 сезонни плодове - по това време на годината ви съветваме да заложите на ябълките. Плодовете ще ви дадат онази сладост, която обикновено ви липсва след обяд и която засищате с различни вафли, шоколадчета и барчета.

1 супена лъжица ядки - например слънчогледови семки, които отново съдържат въглехидрати, фибри и протеини

Лесно и вкусно, нали?

 



Теми   авокадо | киноа | обяд | салата | слънчогледови семки | ядки

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(gemius/category_35.txt): failed to open stream: No such file or directory

Filename: views/index.phtml

Line Number: 896

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: include(): Failed opening 'gemius/category_35.txt' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear')

Filename: views/index.phtml

Line Number: 896