X

5 правила, които ти гарантират БЛЕСТЯЩА форма

от в 13:05 на 06.10.2013 в Здраве и спорт | Спорт


5 правила, които ти гарантират БЛЕСТЯЩА форма

5 правила, които ти гарантират БЛЕСТЯЩА форма

Ако искаш да си в добра форма, не означава само да поддържаш идеално тегло. За предпочитане е да спортуваш, да се разхождаш, да чувстваш мускулите си. Има толкова много заблуди и митове, които уж ти гарантират блестяща форма. Ето защо ти предоставяме изпитани съвети за това как да постигнеш желания резултат.

  1. Обърни гръб на анорексията, трупай мускули!

Не се заблуждавай, че свалените 5 килограма ще ти гарантират автоматично добра форма. Вместо да мечтаеш за анорексично тяло, трупай мускули. Бъди силна, а не слаба! Това ще ти даде много предимства. Постави си цели и ги следвай с ентусиазъм. Сама ще видиш колко е хубаво да бъдеш силна и издръжлива. Ще останеш приятно изненадана от собствените си възможности. Започни с промяна на мисленето, направи си план и действай. Амазонки пред анорексички!

  1. Не се изтезавай с глад!

Важно е да знаеш, че гладът няма да ти гарантира добра форма. Ако искаш секси извивки, заложи на здравословната храна в чист вид. Няма как да спортуваш активно и да гладуваш. Имаш нужда от енергия и тя ще дойде от храната, но истинската храна – не чипса, сладките и пържените картофки. Балансираният хранителен режим ще ти помогне да влезеш в добра форма, а не гладуването.

  1. Истината за стегнатия корем и коремните преси

Всяка жена иска стегнат корем, но не всяка знае как да го постигне. Може би смяташ, че е достатъчно да правиш по 100 коремни преси на ден и това ще ти гарантира успех. Да, ама не! Не е важно колко упражнения ще направиш, а как ще ги направиш. В случая визираме качеството, а не количеството. Вместо да правиш много повторения, просто използвай тежести.

  1. Изтощителен спринт

Няма нужда да бягаш всеки ден по 8 километра. Това е наистина изтощително! Много жени дори не знаят как да бягат. Вместо да се влачиш на стадиона и да береш душа, избери тренировка във фитнеса. Започни с пътеката за бягане, след което се насочи към уредите с тежести.

  1. Не тренирай на предела на силите си

Хубаво е да се чувстваш уморена след тренировка, но не и грохнала. Ако нямаш сили да си тръгнеш от залата, означава, че нещата не стоят добре. Ще разбереш дали си на прав път, ако след фитнес залата имаш сили да повървиш поне 30 минути. Не влагай силите и усилията си напосоки и безцелно. Пести енергията си и я разпределяй правилно.

И най-важното от всичко е да бъдеш информирана – за ползите от спорта, за това какво е истинска храна и какво е идеалното тегло за теб. Успех!



Теми   добра форма | правила | съвети

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.