Елон Мъск има нова титла: "продавач на парфюми".
Във вторник компанията Boring Company на Мъск представи аромат, наречен "Burnt Hair", като го описа като "Есенция на отвратителното желание". Той може да бъде ваш срещу 100 долара - което включва доставка и данъци в страната. На продуктовата страница ароматът се рекламира като "точно като да се наведеш над свещта на масата за вечеря, но без цялата тежка работа".

Подобно на гимназиален спортен отбор, който събира пари чрез продажба на бисквити, Мъск представя Burnt Hair като начин, по който поддръжниците му могат да финансират закупуването на Twitter. "Моля, купете моя парфюм, за да мога да купя Twitter", написа той в сряда в Twitter.

През 2020 г. Tesla продаде ограничена серия атлазени "къси шорти" - за 69,420 долара всеки - като средство за подигравка с онези, които неуспешно са продавали къси акции на Tesla.

Като се впусна в новата си промоция, Мъск промени профила си в Twitter на "продавач на парфюми" и отбеляза, че диверсификацията му в сектора на парфюмите е предопределена от фамилията му:

“С фамилия като моята, не е чудно, че влизам в бизнеса с парфюми.”

След като ентусиазирано съобщи, че през първия ден са продадени 10 000 бутилки, Мъск се включи в сряда вечерта, за да обяви, че продажбите са надхвърлили границата от 20 000 бутилки - така за малко повече от 24 часа са събрани 2 милиона долара.