За да привлече вниманието на потребителите, една реклама трябва да бъде въздействаща.
Кадрите, които ще видите, идват от Тайланд и по-точно от втория по големина тайландски мобилен оператор DTEC. Хората са съумели да сътворят нещо заинтригуващо и вълнуващо, което трогва всекиго.
Рекламата разказва типична житейска история – млад неопитен татко гледа малкото бебе, докато мама е на пазар в супермаркета. Изведнъж обаче, малчуганът започва да плаче, бащата не може да го успокои и звъни на съпругата си. Съветите, които тя даваq също не помагат – бебето не спира да плаче нито при вида на анимацията, нито при вида на майка си.
Как в крайна сметка се успокоява детето, ще ви оставим да разберете сами? Ще подскажем единствено, че не телефонът е „виновен” за това и не всеки производител би рискувал да създаде реклама, която да не показва продукта му в блестяща светлина.