X

30-дневно лятно предизвикателство за плосък и стегнат корем

от в 10:00 на 19.06.2016 в Здраве и спорт | Спорт


30-дневно лятно предизвикателство за плосък и стегнат корем

30-дневно лятно предизвикателство за плосък и стегнат корем

Стегнатото плоско коремче е мечтана цел за повечето момичета, то показва, че имаш здраво и силно тяло, покачва самочувствието и те прави по-секси. Правилната диета също е от огромно значение, но за да изваеш страхотно коремче, са ти нужни и упражнения.

Затова ти предлагаме едно предизвикателство, с което да постигнеш така желаното плоско коремче. Имаш нужда от място, решителност и отдаденост. Ако си упорита, ще постигнеш страхотни резултати само за 30 дни.

Предизвикателството включва следните упражнения:

Коремни преси. Те са основното упражнение за стягане и заздравяване на мускулите на коремната област. При коремните преси се включват основните гръдни мускули, както и правите, предните, задните и страничните коремни мускули.

Повдигане на краката. Страхотно упражнение за трениране на коремните мускули. То заздравява правите коремни мускули и тазобедрените флексори (сгъващите мускули на краката).

Дъска. Благодарение на това упражнение ще станеш по-силна. С него се тренира цялото тяло и се подобрява издръжливостта на коремните мускули и гърба.

Съвети:

За да постигнеш по-добри резултати, трябва да следваш и няколко съвета:

  • Пий много вода през целия ден.
  • Яж по-малки порции.
  • Яж достатъчно протеини, за да изградиш добре оформени мускули и да топиш мазнини по-бързо.
  • Яж полезни въглехидрати след тренировка, за да захраниш мускулите. Например може да ядеш ядки, пълнозърнести тестени изделия, кафяв ориз и др.
  • Елиминирай изцяло захарта и бялото брашно. Вместо това яж пълнозърнесто брашно и храни, които не съдържат добавена захар.
  • Ускори метаболизма си като ядеш по-често на по-малки порции – по 5-6 пъти на ден.



Теми   коремни преси | предизвикателство | упражнения | фитнес

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.