X

Китайски 2-минутeн масаж за плосък корем

от в 10:50 на 21.02.2017 в Здраве и спорт | Спорт


Китайски 2-минутeн масаж за плосък корем

Китайски 2-минутeн масаж за плосък корем

Всички знаем колко трудно е да се отървем от тлъстинките по корема. Отдавна си отидоха онези тийнейджърски години, в които метаболизмът ни беше бърз като ферари и можехме да ядем всичко, без да се притесняваме. Сега всички търсим начини да влезем във форма (и ако може тези начини да не отнемат много време, ще сме най-доволни). Дори онези от нас, които живеят активно и се хранят здравословно, понякога могат да имат проблеми с последните упорити мазнини в областта на талията.

За да ти помогнем да се справиш с проблема и да имаш така мечтания плосък корем, ти представяме една древна китайска техника, която може би е решението, което търсиш.

Техниката включва загряващ масаж, който трябва да се прилага два пъти дневно. Той служи като упражнение, което пречиства областта на корема и спомага за изгарянето на мазнини. Бихме искали да ти кажем, че всичко, което трябва да направиш, за да имаш плосък корем, е да прилагаш този масаж... но уви, той няма да ти помогне, ако по цял ден не се движиш, пиеш газирани напитки или предпочиташ бързата храна. Масажът е просто едно перфектно допълнение към обичайните ти тренировки.

Внимание!

Не прилагай тази техника:

  • Веднага след хранене;
  • Ако имаш проблем с бъбреците и пикочния мехур;
  • Ако имаш високо кръвно налягане:
  • Ако си бременна;
  • Ако имаш херния;
  • Ако имаш язва на стомаха;
  • Ако имаш възпаление на матката, яйчниците или маточните тръби.

Инструкции

Препоръчва се техниката да се прилага два пъти дневно – преди закуска и преди лягане.

  1. Легни по гръб на плоска и твърда повърхност.
  2. Разтъркай бързо и енергично ръце, докато усетиш, че се загряват.
  3. Постави едната си ръка върху пъпа.
  4. Започни да правиш масажа с нежни кръгообразни движения около пъпа. Натискът трябва да е лек, а посоката – по часовниковата стрела. Постепенно увеличавай големината на кръговете. Всеки кръг трябва да отнема около 2 секунди.
  5. Фокусирай се върху топлината, която създаваш в коремната си област.
  6. Продължи масажа около 2 минути.
  7. Важно е стомахът ти да се затопли от масажа.
  8. Топенето на мазнините не е единствената полза от тази техника. Тя подобрява храносмилането, ускорява метаболизма, повишава кръвния поток и стимулира всички органи, които се намират в коремната област. А най-хубавото е, че получаваш всички тези ползи, без да напускаш леглото!


Теми   корем | масаж | отслабване

Още по темата

Коментари

Зареждане






x

Ако не искаш да получаваш най-интересните статии, натисни тук.